Blogg listad på Bloggtoppen.se

Matchens...

Matchens...

Forward:
David Åslin har ett enormt självförtroende och flyt just nu. Gör ett nytt vackert mål.

Back: Ziga Pavlin släpper ingen över bron.

Mål: Åslins mål där han slänger upp Rögleförsvaret på fikarast.

"Vill jag se mer av":
Åskådare! 2452 i publiken en fredagsmatch mot klassiska Troja är illa. Speciellt när serielunken inte startat än. Säsongen är fortfarande ung och intresset borde vara större. En stor del ligger hos Rögle själv där. Dyra biljetter (sittplats) gör att familjerna väljer matcherna man går på. Borde skaffa "familjebiljett" som Malmö har.  

"Vill jag glömma":
Rögles anonyma insats. Hallå?

Ros:
Gistedt gör det bra. Hade han haft plocken i höger näve hade han varit bra lik "Torpet". Deras spelstil påminner om varandra.

Ris:
Rögles kollektiva insats.


Publik: Som jag tidigare var inne på så var det glest på läktarna. Troja hade ett glatt följe med sig som gjorde ett bra jobb. Rögleklacken gav sig inte förrän sista minuterna. Bra jobb där.


Har ni fler "matchens"? Bara fortsätt fyll i.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.