Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dagen efter

Dagen efter derbyt. Jag såg matchen en gång till igår när jag kom hem. En riktigt bra match som hade allt. Tempo, nerv och en matchvinnare. Säg vad man vill men Barta skulle stoppats.

Hur känns det idag då? Faktiskt positivt ändå. Fick ett sms och samtal vid 01:30 inatt. Vaknade till men vägrade svara, det var Mrmadhawk som ville bjuda in mig på segerfest som de hande på Etage. Tack men nej tack.

Rögle växte igår och visar att man blir att räkna med i år också, det har man inte visat tidigare. Nu väntar två "lätta" matcher. Låt mig kalla dem lätta, både Sundsvall och Troja ska man ha bakom sig. Frågan är, orkar man ladda om? Att tömma sig fullständigt både fysiskt och mentalt som man gjorde igår betyder att man idag måste glömma, känna glöden och glädjen i att resa till Sundsvall idag.

Fick en "look a like" i mailkorgen idag. Tycka vad man vill men jag ser poängen.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.