Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nu börjar Borås rensa - Espeland och Lassen kickas

Enligt 100% säkra källor har Borås nu börjat rensa truppen. Enligt uppgift ska Stefan Espeland samt Lasse Lassen ha blivit tillsagda att söka sig vidare.

- Du är välinformerad hör jag. Det stämmer att spelare är ombedda att söka sig vidare men om det är de två du säger kan jag inte kommentera, säger källan som har stenkoll på BHC.

Att det skulle handla om Espeland samt Lassen är ingen högoddsare då de fått minimalt med speltid den senaste tiden. När källan dessutom säger;

- Det är två nyförvärv men han spelade inte i Rögle förra säsongen, det kan jag säga.

Om detta bara är början av Borås utrensning eller ej låter jag vara osagt men fortsättning lär följa. När detta blir officiella nyheter lär vi få se men kvällens startuppställning kan nog berätta en del, om nu inte BHC går ut med det innan.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.