Blogg listad på Bloggtoppen.se

Donati om Färjestadsryktet och lite Leksand bilder

Justin Donati som ryktats vara på väg till Färjestad känner inte till de ryktena. Idag ställde jag några frågor direkt till honom. Först var jag såklart intresserad av om Rögle visat något. Det hade man inte men på frågan om Färjestad sa han;

- Jag har inte hört något om detta men det är kul att bli erkänd i den svenska pressen, sa Justin Donati till gronvitasumo.se på söndagen.


-----


Fick idag bilder från Caroline Ohlsson som var på plats i Tegera Arena igår.




-----

Spännande dag imorgon med tanke på Rögles läge. Vem blir ny sportchef eller när ska Hedlund öppna sig?

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.