Blogg listad på Bloggtoppen.se

Stefan Lassen dementerar alla rykten

Djurgårdsbacken Stefan Lassen har varit ryktenas man. Han har placerats i Malmö och idag har en del påstått att han ska vara klar för Borås där hans bror Lasse Lassen ska spela.

Därför var det intressant att läsa en intervju med Stefan på Marie Hallmans blogg.

- Jag har sett det där jag med men jag fattar ingenting. Jag har kontakt med Djurgården, tränar där nu och ser fram emot en säsong till i Djurgården, säger Stefan Lassen till bloggen och säger att han inte ens varit i kontakt med någon annan klubb.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.