Blogg listad på Bloggtoppen.se

Roger Elvenes - "Ögonen öppna för allt som kan vara intressant"


Har idag pratat snabbt med Rögles sportchef Roger Elvenes för att känna på läget kring lagbygget. Forwardssidan är klar sedan tidigare efter att han landat Alexander Bergström, Magnus Häggström och Kirill Starkov. Dessutom har man lyckats behålla succékedjan Olsson-Brithén-Liljewall samt förlängt kontraktet med Eric Himelfarb. Så framåt ser det väldigt bra ut tycker jag. Något som Roger håller med mig om när jag når honom på söndagen.

- Ja, jag tycker vi ska vara klart nöjda hittills, säger Roger Elvenes till gronvitasumo.se.


Så långt är alla med, men det har gått flertalet rykte på olika backar. Det har snackats om att Elvenes snart "plockar" ner någon av bollarna. Hur nära är man egentligen?

- Det är samma som vanligt, jag kommenterar inga spelare förrän det är helt klart.
Självklart finns det backar som är mer intressanta än andra.

Var letar du backar i nuläget? Kollar du på andra sidan atlanten?


- Vi håller ögonen öppna för allt som kan vara intressant, säger Elvenes som därmed antyder på att en ny transatlant kan vara på ingång.

Fansen törstar efter backarna. Kan de förvänta sig att något blir klart i veckan?


- Det är inte lönt att kommentera förrän det är klart. Det kan gå jättesnabbt så det kan man inte svara på.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.