Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vinn gratis resa + biljett till Växjö borta

På onsdag spelas säsongens sista bortamatch för Rögle. Den spelas som ni redan vet mot Växjö och AIA satsar med bussresa dit till ett riktigt bra pris. Med sponsorers hjälp har man fått ner priset till 200 :- inklusive biljett (bara biljetten i Växjö kostar 150:-). Ett riktigt bra pris, så vänta inte utan boka här nu.

------

För att bidra från min sida så tävlar jag ut en plats här.
Vill du ha chans på att få en gratis resa inklusive biljett så ska du göra följande.
Boka att du ska med på bussen, när du sedan gjort det skriver du en kommentar här. På måndag drar jag vinnaren av de som bokat samt kommenterat här. Har du redan bokat så är det bara att kommentera så är du också med i tävlingen.

Du åker med som alla andra med de regler som gäller osv. Skillnaden är att du åker gratis!



Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.