Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tyzzztnaden

Rögle ska ha in en back till och jag ska helt ärligt säga att jag inte alls är med på den. Jag har fått en del mail om tips men inget av dem har jag fått någon bekräftelse på så därför känns de inte alls trovärdiga i dagsläget.

Har ni något tips om vilken back Rögle är ute efter så maila mig, [email protected].

-----

Marco Tuokko
lämnar Mora, var den 32-årige finländaren spelar till höst är inte officiellt än men hans känns inte vidare het för svenska klubbar. Blir nog Finland för Tuokko.

-----

Henrik Blomqvist
återvänder till norska Stjernen som han tillhörde 05-07. Sedan 2007 har Blomqvist representerat SJU klubbar!

-----

Julian Jakobsen har förlängt med Södertälje. Jag gillar Jakobsen och tror att han kommer bli riktigt vass kommande säsong. Han fick inte så stort förtroende i Elitserien men nu i Allsvenskan kommer han få det och min känsla säger att han kan "explodera".

Jag släpper lite korta notiser och nyheter på facebook då och då. Är du inte med i gruppen så klicka här.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.