Blogg listad på Bloggtoppen.se

Erkänner - Jag höll på Malmö

Det är inte ofta jag håller på Malmö men i kampen om JVM där Malmö var en av finalisterna höll jag på dem. Idag blev det klart att år 2014 spelas JVM i Malmö. Riktigt kul tycker jag. Jag älskar att se juniorhockey och att få se världsmästerskapet på plats om några säsonger känns bra.

Jag reagerade dock starkt på Christer Englunds motivering när han säger att Malmö har två fantastiska arenor. Visst, Malmö arena är bäst men Isstadion kan jag inte kalla fantastisk. Hade självklart hellre sett att man spelade några matcher i Ängelholm. Jag är inte avundsjuk, för oavsett ska jag se turneringen.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.