Blogg listad på Bloggtoppen.se

Överraskande - Skogs till Skellefteå

Tomas Skogs har gjort klart med ny klubb, det blev SM-finalisten Skellefteå som tar in Moraprodukten som de tre senaste säsongerna spelat för Timrå.
Snacka om att Skellefteå tappat slagstyrka på backsidan, Majesky, Erixon, Larsson och Rundblad ut och de har man ersatt med Pikkarainen, Styrman, Alavaara och Skogs.

Därför tyckte jag det var väldigt överraskande att man landade Skogs som i mina ögon var en "allsvensk värvning". Jag hoppas innerligt för Skellefteå att man får fram nya unga stjärnbackar utav Alm, Burström, Edström eller Granberg. Säsongens Skellefteå känns så mycket mer ointressant, på backsidan alltså.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.