Blogg listad på Bloggtoppen.se

Idoff - "Jag är inte alls klar för Malmö"

Igår kunde man läsa att Roger Öhman sa till Mrmadhawk att fd Rögleforwarden Marcus Idoff var klar. När jag skulle få en kommentar av huvudpersonen själv fick jag inte det svar jag förväntade mig. För en timme sedan lät det så här;

- Det du har läst är inte rätt men tanke på att jag inte alls är klar för Malmö än. Det stämmer att jag är där och tränat nu men inget är påskrivet än. Det är vissa krav som måste uppfyllas innan jag väljer att gå till Malmö, säger Marcus Idoff till gronvitasumo.se.

Känns som en tidsfråga. Oavsett så vet jag att det hockeyabstinensen stiger överallt nu. För er som är extra sugna så är det derby redan nästa lördag. Malmös J20 mot Rögles dito, jag åkte ner förra säsongen på "samma" match och blev inte besviken. Vad jag hört är det 12.30 i Malmö Arena träningshall som gäller.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.