Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ciao Ciao Bergström?

Malmö har idag presenterat Marek Hascak som närmast kommer från Zvolen där han varit hyfsad sett till siffrorna. I första hand är det ett tryout som gäller.

Denna värvningen känns så mycket "ickeMalmö". Man har nu två 34åriga slovaker som vill ha pengar, sedan har man ytterliggare en slovak som är på väg uppåt och vill ta ett steg till nu. Jag menar att denna värvningen som i första hand handlar om tryout känns bättre. Mer motivation och bättre framtidsutsiker, dessutom lär han ligga på hälften av Cierniks lön om ens det.

-----

Patrik Bergström har jag jagat i helgen utan framgång. Senast sa han att han tittat på utlandet men inte stängt dörrarna i Sverige. Idag kan man läsa på NSD där Stålnackes blogg har lossat litepå tystnaden om Bergström. Uppgifter placerar Patrik Bergström i Italien.
Känns så jävla trist, vad ska man till italien och lira hockey för? Förstår Österike, Tyskland eller Finland men inte Italien. Patrik Bergström är en riktigt bra hockeyspelare så det är konstigt att inte han är hetare på marknaden.

-----

Tack till alla som uppskattar min serie där jag går igenom och snackar med spelare i de olika lagen. När man lägger ner den tiden sådant tar känns era tacksamma kommentarer så glädjande.

Imorgon är det äntligen dags! Ska inte liverapportera där utan jag samlar in olika intryck och lägger ut här sen. Hoppas kunna bjuda på något bra. Om jag får en pratstund med någon vem och vad vill ni veta?

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.