Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dags för handboll idag

Hade en tuff kväll igår. Är ju i Malmö då jag och tre andra ska se brons och finalen idag. Ska bli en upplevelse att vara på en medaljmatch för Sverige i en fullsatt Malmö Arena, för att inte snacka om finalen med Danmark. Det lär bli bra tryck på båda matcherna.

----

Noterade att Kristianstad lånar Jesper Jensen vilket jag blir förvånad över. Visst behöver han matchträning men varför inte matcha honom med J20. Tror nästan att det är bättre hockey där än i division 1.

----

När kommer bomberna? Transferfönstret stänger imorgon. Det snackas om Stenbecks jättevärvningar och sen har Leksand gjort utrymme för en transatlant till då man lånat ut J-L GrandPierre.

----

Nu laddar jag upp för att se Sverige-Spanien men först lite "warm up".

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.