Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bli inte förvånad om Rögle värvar ändå

Sitter och försöker hitta de senaste övergångarna men det känns oförskämt lugnt. Så lugnt att man inte tror att något mer kommer hända. Det kommer det såklart att göra. Räkna med att alla sportchefer med möjlighet att slå till sitter beredda på att få napp.

Jag tror t.o.m att Roger Elvenes i just detta nu sitter på några kort men väljer att ligga lågt utåt för att inte trissa upp förväntningarna. Truppen känns inte helt hundra och då tänker jag på att jag gärna ser en back till. Pengar finns för en förstärkning men jag tror inte att man gör en "Kantor" igen utan vill i så fall ha något bra.

Jag blir inte förvånad om Elvenes "chockar" oss med en ny spelare.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.