Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tack Mora!

Mora vann den efterlängtade matchen på Villa Långbers Arena med 4-1. Det innebär följande, Rögle är nu klart för kvalserien tillsammans med Örebro. Malmös chanser finns men de är mindre än små. Med två omgångar kvar ligger man sex poäng efter och Mora har Sundsvall hemma i sista.

Det blir alltså en kvalserie med Växjö, Örebro och Rögle. Playoffserien kommer att innehålla Leksand, Västerås, Almtuna samt Mora.

Mitt tips blir att kvalserien kommer att innehålla dessa sex lag, Växjö, Örebro, Rögle, Västerås, Södertälje och Modo.

----

Nu får Rögle spela två matcher utan press och man kan vila slitna spelare. Nu lär Gistedt få spela, om inte tar jag det som att han inte kommer att stanna kommande säsong. Jag tycker att man kan låta "Flash", Maegaard, Sylwander få känna på det från J20.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.