Blogg listad på Bloggtoppen.se

Silly season - Kåberg på väg till Örebro - Söderberg till Linköping

I december när jag var i Kanada så var ju Håkan Loob med på resan och där diskuterade jag massor om lagets spelare.
När jag ifrågasatte att Emil Kåberg fortfarande var en del av Färjestads stjärnspäckade lag fick jag en snygg kommentar;
- Han var bra när vi skrev ett treårsavtal med honom.

Jag kunde enkelt höra att man inte var intresserade att förlänga med Kåberg efter säsongen och nu ryktas han alltså till Örebro. En ganska logisk värvning men jag tror att Bofors också är heta på retstickan.

-----

Att Carl Söderberg skulle lämna Malmö kändes ganska givet. Att han stannat har berott på hans skyhöga lön som inget annat lag velat ta över. Idag skriver Sportbladet att han är överens med Linköping.

Annat rykte som tidningen tar upp är Arlbrandt till HV71.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.