Blogg listad på Bloggtoppen.se

Snart drar det äntligen igång igen

Det är dags att bryta tystnaden här, på tisdag är det match igen. Mora kommer till Ängelholm och det ska bli riktigt skönt att få igång matcherna igen.

Under dessa juldagar är det inte mycket som händer och då prioriterar jag familjen nästan helt. Igår kom tomten, jag hade varit snäll för äntligen fick jag en smartphone. Så nu slipper jag sitta och twittra under matcherna från en mobil som verkligen inte är gjord för surfing.

Den kanske roligaste julklappen fick jag av min sambo, ett presentkort på Thaimassage på ett ställe här i stan. Det roliga är att det ryktas vara en förtäckt bordell. Vi får väl se om de säger, "sucky sucky five dollar?". Ser framemot att få en rejäl runda där, av massage då alltså.

Nu släpper vi julen och ser framemot att hockeyn kör igång igen.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.