Blogg listad på Bloggtoppen.se

Matchtempen

Brännhet: Himelfarb fortsätter stänka in poäng. Två nya assist idag och passningen till Sondells mål kan inte bli snyggare.

Het: Daniel Hansen, Moras målvakt som räddade kvar Mora när Rögle öste på.

Varmare: Publiksiffran 3846 var för mig en riktigt glad överraskning. Många var tydligen riktigt sugna på hockey nu efter julen.

Varm: Hampus Lindholm, 17 år men gör för tredje matchen i rad en imponerande insats.

Ljummen: Hånet mot Malmö är fortfarande väldigt kul. När Malmö släpper in mål så dyker "Hawkan" upp på jumbotronen. Det är kul men sålänge Rögle inte själva vinner sin match känns det ganska ljummet.

Sval: Henrik Eriksson i Mora brukar vara lite hetare i matcherna tycker jag. Idag märkte jag knappt att han var med Mora här nere.

Kall:
Kirill Starkov fick en bonuschans när Brithén åkte på en skada. Tog han den? NEJ!

Iskall: På ett positivt sätt. Matchen var stundtals tuff men domare Niklas Johansson var iskall och fullföljde matchen där han lagt ribban. Klockren domarinsats! Det säger jag när Rögle förlorar, det är väl då man ska skylla på domaren?


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.