Blogg listad på Bloggtoppen.se

** AVGJORT ** Gott nytt år! - Tävling

Har nu dragit tre vinnare som har mail i lådan. Grattis till Carl, Jonas Bjuv, Mh.

-----

Idag startade jag datorn för första gången 20:40. Dessa helger är så fullproppade med jobb så att man inte hinner något annat. Så därför ber jag er om ursäkt för usel uppdatering idag. Det kommer att bli bättre nu igen när det nya året gör entré.

För att kompensera er dessa stilla dagar här så kör jag en tävling med bra priser.

Enkelt, berätta om ditt bästa hockeyminne 2011.


Drar tre med bäst motiveringar som vinner vars en biljett till någon av de kommande hemmamatcherna samt så stoppar jag med vars två trisslotter också.

Vinnarna meddelas på nyårsdagen.

Gott nytt år och tack nu blickar vi framåt mot en ny spännande vår!

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.