Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dubbelpassare på väg till Hockeyallsvenskan

Mrmadhawk har uppmärksammat att agenten Erik Wallström twittrat att Matt DeMarchi är på väg till allsvenskan. Jag kollade vad han skrivit och så här står det.

" Italian national team defenseman Matt DeMarchi heading to Sweden. #AS "

Det är en stor back med offensiva kvaliteter men innan jag sett honom spela är jag försiktig med att uttala mig om hans kapacitet. Vi har tidigare sett spelare som levererat i sämre ligor som sedan inte håller i Hockeyallsvenskan.

Nu lär det surras och jag tror att när man skriver att han är på väg så är lär det bli officiellt vilken klubb det handlar om inom kort.
Rögle? Skulle inte bli förvånad även om jag inte tror det. Man behöver en back men att "köpa grisen i säcken" är inte vad Rögle behöver. Dessutom när Hampus Lindholm tagit klivet in så har vi sju backar plus Zaar och Forslund som knackar på. Så ska man ta in något ska det vara någon som spetsar.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.