Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tävling - Besegra mig och vinn NHL 12

Ni som följer bloggen känner igen den, utmaningen där ni varje vecka kan utmana mig i Powerplay.
Om ni besegrar mig är tanken att ni ska vinna något bra och lockande pris. Senast var det skor för 600 :- som signaturen "BL" vann. Tävlingen innan det var det hamburgerbuffé och biljetter till Rögle - Troja i serien. Ett pris som kommer tillbaka. Nu är det ett annat pris att slåss om.

Reglerna är att du max får använda dig av 144 rader denna vecka. Även en rad är alltså ok.
Om mer än en lyckas besegra (oavgjort vinner jag) så har jag en utslagningsfråga, hur många mål görs totalt i omgången. Alltså summan av åtta matchernas målfabrikation. Närmast av de med flest rätt som lyckats besegra mig vinner. Stopptiden för att vara med är torsdag kl 17:30.

Om någon får fler rätt än mig så är det först flest rätt som gäller, därefter utslagningsfrågan.

Priset ni tävlar om är EA:s NHL 12 från ICA Maxi Ängelholm. Det släpps den 8-9 september. Till valfri konsol gäller!


Min rad som du ska besegra



Bara kör på och ni behöver inte lämna in det för att vara med i tävlingen. Vill ni så gör ni det här. "BL" som vann senast prickade in åtta rätt och hade vunnit 6500 om hon lämnat in.

Skriv in er rad (max 144 rader ) i en kommentar och glöm inte utslagsfrågan. Mailadress också! (Alla ofullständiga svar raderas)

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.