Blogg listad på Bloggtoppen.se

Liljewall hänger med söderut på kryckor


Rögle åker ner till Schweiz denna vecka för att hitta spelet och lägga grunden inför säsongen. Man spelar fyra matcher på fem dagar.

En som inte kommer att vara med på varken träningen eller matcher där nere är Christopher Liljewall som åkte på en bentackling igår. Jag har nyss pratat med "Stoffe" och hört hur det var med honom.

- Det är för tidigt att säga hur illa det är. Jag har varit och fått "ett ryck" hos ortopeden idag så får vi se hur det blir sen, säger Liljewall till Gronvitasumo.se.

Kan och får du belasta det?

- Jag ska belasta det så lite som möjligt nu och går på kryckor.


Det blir inget rehab på hemmaplan för Christopher utan han gör som Carl Gustafsson gjorde för ett år sedan. Hänger med ner och håller koll på övriga grabbar. Hur illa skadan är vet vi alltså inte än men jag tycker att Liljewall kändes ganska uppåt ändå.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.