Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag bara måste ta upp det

Det är ingen nyhet för er som har stenkoll på nätet och de olika bloggarna. Igår gick Mrmadhawk ut med att man inför "Powerbreak" under perioderna i Hockeyallsvenskan.
Alltså att man tar ett avbrott mitt under perioderna för att köra lite reklam, detta kommer ske oavsett om den tv-sänds eller ej.

Det är tyvärr dit vi är på väg. Tycker att vi redan har reklam upp över öronen, både från mediakuber, tvn och överallt. En del kan ta detta andra inte. Jag känner att den värdefulla timeouten tappar sitt värde lite grann. Man kommer alltså att kunna snacka inom laget innan match, under "powerbreak", i pauserna. Det jag mest känner är att ett lag som blir tokpressat och är på väg att tappa matchen helt kan dra stor nytta av detta.

Kanske läge för Olof Erikzon i Rögle att starta en "Kisscam"? Tänk inte ens tanken.

Helt ärligt känns det som att reklamen som redan finns i rutorna och i arenorna är tillräckliga. Det är inte alla som tänker så i denna bransch som blir mer och mer som ett företag eller bolag som bara tittar svarta och röda siffror.

Vad tycker ni? Ger ni "Powerbreak" tummen upp eller tummen ner?

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.