Blogg listad på Bloggtoppen.se

Forward högst på Elvenes lista

Enligt Mrmadhawk så är Rögle ute efter en forward till. En som ska spetsa truppen och gå in på två kedjor. När det kommer från det hållet så håller jag nyhetens trovärde till 90%.

Då fanns det inget att spara på och jag ligger i för fullt i att jaga kommentarer från spelare som kan vara aktuella. Här är de jag checkat av hittills.

-----

Kenneth Bergqvist, är i Västerås på tryout och har imponerat. Klubben vill behålla men frågan är om det finns ekonomi till det. Därför kan Rögle vara ett alternativ. Jag ringde upp "Bacon".

- Jag har inte hört något från Rögle. Jag hoppas verkligen det löser sig här i Västerås. Jag trivs jättebra och tycker att det är ett härligt gäng. Idag eller imorgon lär vi komma fram till ett beslut. Annars får man söka sig vidare men som sagt hoppas jag på Västerås och har inte hört något från Rögle, säger Kenneth Bergqvist till gronvitasumo.se.

-----

Johan Ryno, är på tryout i Modo och efter gårdagens värvning av Hannula känns det som att Ryno blir över. Något för Rögle?

- Ingen aning faktiskt. Jag fokuserar helt på att få stanna här och har tryout till 11 september. Jag hoppas att få stanna här och har inte hört något negativt från klubben, säger Ryno till gronvitasumo.se.

-----

Björn Svensson, fick efter tryout gå från Eisbären Berlin. Det kom ut idag. Är Rögle med där?

- Nej, jag har överhuvudtaget inte hört något från Rögle angående Björn. Siktet är inställt på fortsatt spel i Tyskland, säger hans pappa och agent Gunnar Svensson till mig idag.

-----

Hittar jag nålen i höstacken, stämmer det? Hör ni något? Maila mig, [email protected] så kollar jag upp det!

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.