Blogg listad på Bloggtoppen.se

Förre Röglekaptenen slutar

Har under sommaren följt spelarna som lämnade Rögles J20 för att se var de hamnar. Förra säsongens lagkapten Alexander Ahlm slutar helt.

- Motivationen svek och jag kände att jag behövde göra något nytt. Nu är det jobbet som gäller, berättar Alexander Ahlm för gronvitasumo.se.

Så man får inte se dig på is i vinter?

- Inte denna säsongen åtmistone. Man ska aldrig säga aldrig.

-----

Till er som tvekar på om ni ska med till Ljungby på lördag, tänk inte längre för platserna måste fyllas nu. Annars blir säsongens första resa inställd. Enligt AIAs hemsida så är det endast 17 som anmält sig.

- Det ser ut att bli bil om inte det ramlar in en hel del anmälningar inom kort, säger AIAs ordförande Mattias Larsson på tisdagen.

Tråkigt om det inte blir buss. Jo, jag vet det är bara träningsmatch och jag ska dit oavsett.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.