Blogg listad på Bloggtoppen.se

Elvenes jagar McGrath

Har idag fått information om att Rögle med Roger Elvenes i spetsen jagar Västerås poängkung Evan McGrath, En kanadensisk center som liksom Himelfarb tillhört Detroit Redwings organisation. De spelade faktiskt tillsammans så sent som 2006 i Grand Rapids Griffins i AHL.
Den tre år yngre McGrath stod för vassa 43 poäng på 49 matcher för Västerås förra säsongen och nu ska alltså Rögle vara intresserade av kanadensaren.

När jag ger mina uppgifter till Evans agent och frågar om Rögle är huvudspåret för Evan så svarar han.
- Inga kommentarer men McGrath spelar gärna i Rögle om vi kan hitta en kontraktslösning.

Så ni ligger i förhandling just nu?
- Inga kommentarer.

-----

Har en back som jag också kollar upp och hoppas återkomma antingen ikväll eller under morgondagen för att se om det stämmer innan jag slänger fram det.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.