Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jesper Jensen ska ta tillbaka platsen

Jag fick kontakt med Rögles danske talang, Jesper Jensen, som fått se Rögles två senaste förluster från bänken.
Jesper som redan anses vara en senior sedan ett par år då han är en av de bättre danska talangerna landet fått fram. Denna säsongen är det tänkt att landslagsbacken ska ta ett steg till i sin utveckling.

Enligt vad jag sett anser jag att Jesper är given som en av sex backar men de två senaste matcherna har han suttit på bänken. Jesper berättar att han är laddad för att ta tillbaka den platsen och som ett besked på det passade han på att göra ett mål för J20 på söndagen. Ett skott från blå i powerplay.

Jag frågar Jesper vad som gått fel och han säger;
- Jag vet inte. Säsongen är lång och det kommer bli bättre, mycket bättre. Det lovar jag.
sen fortsätter han;
- Jag är laddad för att ta tillbaka platsen i laget och vi ska vinna på onsdag!


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.