Blogg listad på Bloggtoppen.se

Carl Gustafsson debuterar imorgon!

Carl Gustafsson som fått inleda sin comeback med att matchspela med J20 kommer imorgon att vara med mot Örebro. För att få med information om hur det är tänkt vilken formation han ska gå in i så slog jag en signal till Roger Hansson.
- Vi ska träna snart och vi har inte gått ut med hur vi väljer att formera laget så jag kan inte säga något.

Men mina uppgifter om att Carl är med imorgon kan du väl bekräfta?
- Nej, det får du reda på efter träningen, säger Hansson.

Det finns ingen tvekan om att Carl debuterar imorgon, frågan är bara om han inleder på bänker eller vilken plats han tar.  Spräcka Bergströmskedjan, eller låta Björklund sitta? Var hade ni stoppat in honom?

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.