Blogg listad på Bloggtoppen.se

Stefan Gråhns nära flytt till Rögle

Stefan Gråhns som dom tre senaste säsongerna spelat för Södertälje SK i elitserien är nära flytt till Rögle.

Säsongen säsongerna 05/06 och 06/07 var Stefan Gråhns om inte den bästa så en av AIKs allra bästa spelare vilket gav honom ett kontrakt med elitserieklubben SSK. Där blev det inte som han tänkt sig och efter tre rätt tunga säsonger i klubben är det nu dags att ta nästa steg och där är Rögle ett hett alternativ.

Jag pratade precis med Stefan själv och det lät så här;

Hej Stefan. Rögle är intresserade av dig, kan du bekräfta det eller är det bara ett av alla falska rykten?
- Ja det stämmer att Rögle visat starkt intresse och det är en av klubbarna jag mycket väl kan tänka mig.

Så det finns ett färdigt kontraktsförslag?
- Eeehm, nej inget kontrakt som jag sett men intresset finns och det är jag positiv till.

Den 28-årige centern/yttern tycker jag hade varit en bra värvning och detta är ett bevis på att det trots allt finns spelare närmare 30 år som Rögle har på sin önskelista. På denna lista ska Gråhns finnas högt upp.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.