Blogg listad på Bloggtoppen.se

Målvakter i rörelse - Thalberg till Kristianstad, SSK eller Rögle?

Gusten Törnqvist har inte lyckats etablera sig i svensk hockey utan fått nöta bänk vilket fått honom att gå till en klubb där han nu kommer ha stjärnstatus. Ny klubbadress blir Alleghe i den italienska ligan. Det betyder att Gustens karriär lär ta slut här för han lär ju inte bli bättre av att spela där.

-----

Johan Thalberg är en målvakt jag verkligen gillar och var en av de mest lovande målvaktstalangerna för något år sedan. Den senaste säsongen avslutade Johan i Växjö men nu är frågan vilken hans nästa klubbadress blir. Idag kom det ett rykte om att Kristianstad är aktuellt.
– Jag tror de blir ett lag att räkna med i division I. Det är kanske ett lag jag kan tänka mig – de har verkat riktigt intresserade av mig. Men just nu vet jag inte om jag känner att det är helt rätt, säger Thalberg till Kristianstadsbladet.

Det är som ni vet väldigt många rykten som går, bara för någon dag sedan skrev expressen att Thalberg var aktuell för SSK.

Jag har själv ringt Öström ikväll och hört om det stämmer att Rögle visat intresse som jag idag fått uppgifter om?
- Jag kan inte inte kommentera det i detta läget, säger Tommy Öström till GrönvitaSumo.se


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.