Blogg listad på Bloggtoppen.se

Karlsson och Bergström svårflörtade?

Jag har ikväll varit i kontakt med ett par av de aktuella spelarna som ryktas vara på ingång i Rögle BK.

Nu har det gått ett tag men det drar ut på tiden, men har du bestämt dig?
- Jag vill inte kommentera något just nu då det är ganska känsligt.

Sist sa du att Borås inte gett dig kontraktsförslag vilket du skulle vänta på. Något nytt där?
- Jag vet att du vill få ut något av mig men jag kan inte säga något nu.

Men du har inte nobbat Rögle?
- Nej, nej. Inom den närmaste tiden hoppas jag att det är klart. Både för min och klubbens skull.

Jag känner mig väldigt övertygad om att Jens kommer, vilket jag varit hela tiden.

-----

Rögle är sugna på Patrik Bergström, senast i AIK, det avslöjade ju mrmadhawk för en tid sedan men sedan har man inte hört något om Piteå-produkten. Har fått uppgifter på att han är väldigt aktuell så jag undersökte saken närmare.

- Jo det stämmer att Rögle och min agent talats vid ett par gånger och diskuterat. Rögle är ett bra alternativ men innan jag bestämmer mig vill jag se vad det finns för alternativ utomlands, säger Patrik Bergström till Grönvitasumo.se

Är du bitter över att bli ratad av AIK efter en bra säsong med 15 mål och 16 assist?
- Visst är det tråkigt att inte man är önskvärd där längre.

Lutar det åt Allsvenskan eller utomlands?
- Jag kan inte säga att det lutar åt något håll men min agent undersöker just nu möjligheterna.

-----

Tvillingarna Donati är en gåta och ser ut att förbli det ett tag till. Rögle är intresserade men tvillingarna vill se om man kan få en chans i AHL.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.