Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tack Svedala CarGo AB!

Sedan en tid tillbaka har Svedala CarGo AB genom Lars Ostrell visat sin uppskattning av GrönvitaSumo vilket nu gett ett sammarbete.
Jag är väldigt tacksam för stödet som Svedala CarGo AB ger vilket kommer vara ett värdefullt tillskott i min budget, som är till min resa i september då jag ska bevaka Rögles matchläger.

"Vi på Svedala Cargo väljer att sponsra GrönvitaSumo för att vi tycker att det är en spännande och saklig blogg som även nu i sommartid, när hockeyn går på lågvarv innehåller intressant läsning för oss hockeyfreaks. Vi hoppas nu med detta att Jonas kommer att skicka hem massor av läsvärd information till oss ifrån Rögles matchläger i Schweiz."


Alla sammarbetspartners företag som privatpersoner som är intresserade är självklart välkomna att maila mig eller sätta in valfritt bidrag på bankgiro 639-6634.

 


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.