Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rögle har inte stängt dörren - Fredriksen fortfarande aktuell

När man tror att allt står stilla så får man in ett tips som jag bara var tvungen att kolla upp. Anders Fredriksen som varit på gång till Rögle men tackat nej en gång verkar ändå vara aktuell enligt en källa.

- Anders har varit där nere under semestern och hälsat på vänner som han har där. Rögle är fortfarande ett alternativ och snart måste Anders ta ett beslut, säger hans agent Erik Ryman till Grönvitasumo.se.

Roger Hansson har sagt att man tyvärr fått ett nej från en spelare pga sociala själ. Är det inte Anders?
- Nej

Jag ringde vidare;

- Vi har sagt att vi har en full trupp som är redo att starta säsongen men vi har även sagt att vi håller ögonen öppna om det dyker upp något intressant, säger Roger Hansson

Anders Fredriksen är aktuell då?
- Det vet jag inte, säger Hansson sådär hemligt.

Anders har tidigare varit aktuell för Elitserien och när jag intervjuade honom för någon månad sedan så ville han helst dit men sa samtidigt att Rögle var ett tänkbart alternativ.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.