Blogg listad på Bloggtoppen.se

Halvvägs till Schweiz tack vare er

Då har "mätaren" nått 50 %, alltså den som mäter era bidrag till min resa till Schweiz i septemper. Tack!

Om någon missat det så gick jag ut med ett "tiggarbrev" för att kunna genomföra en hårdbevakning av Rögles matchläger i Schweiz mellan 1-5 septemper. Jag åker ensam för att på så sätt kunna fokusera helt på träningar, matcher samt göra intressanta reportage därifrån.

Tack till er som stöttat mig och jag hoppas att fler gör det. Man sätter in valfritt bidrag på BANKGIRO 639-6634. Skulle det bli så att det blir pengar över efter resan så kommer jag att ha en omröstning om var pengarna ska gå. Tex AIA, Rögles juniorer, lagkassan eller kanske till något helt annat. Det kommer bli upp till er.

Har även inlett ett sammarbete med Tradera som hoppas kunna hjälpa mig. Jag har ett par auktioner ute under gronvitasumo nu. Klicka på länken till vänster och sök bara upp mina auktioner där.

Återigen ett jättetack till er som stöttat mig hittills.

   
            1/9                               2/9                                4/9                                  5/9

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.