Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ett par veckor till, sen är det igång

Snacka om att tiden gått fort sedan den dystra dagen den 11 april. Det är nästan som att man glömt bort det och bara ser framåt. Jag är inte alls bitter utan ser framåt.

Det närmar sig nu, idag om exakt fyra veckor spelar Rögle sin första träningsmatch mot Hamburg Freezers. Årets träningsmatcher kommer vara väldigt intressanta då det är många nya ansikten att bekanta sig med.

Sen 10 dagar efter är det Kennys stora dag och sen kommer det bara rulla på i ett härligt tempo.

Innan dess är det mycket spekulationer, de sista platserna i alla trupperna ska fyllas.

------

Idag har jag pratat med Dennis Everberg. Den intervjun kommer upp under morgondagen. En kille med riktigt härlig inställning vill jag lova.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.