Blogg listad på Bloggtoppen.se

Demén-Willaume klar för Borås

Enligt MrMadhawk så är Richard Demén-Willaume klar för Borås vilket han själv bekräftar också. Sist jag snackade med Richard så sa han att han skulle känna sig hundraprocentig innan han tog ett beslut om att spela vidare. Vilket då lovar gott för Borås då en kurant Richard är en riktigt bra spelare på allsvensk nivå. En av Rögles nyckelspelare när man gick upp!

En annan sak jag funderar över är att Demén går tillbaka som back igen efter en hyfsat framgångsrik tid som forward.

När jag snackade med Malmös sportchef för en vecka sedan så frågade jag om hur man såg på Richard och fick som svar att man valde billigare alternativ men att han var nöjd med det han presterat i Malmö.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.