Blogg listad på Bloggtoppen.se

Axelsson tog Sverige till semifinal

Ikväll är det dags för semifinal för de svenska inlinesherrarna. I kvarten slog man ut Tyskland med 6-4 efter att Dick Axelsson visat vägen med fyra mål och en assist.

I kvällens semifinal väntar Tjeckien som vann sin kvartsfinal mot Slovenien med klara 7-2.

Rögles bidrag Simon Olsson fick återigen begränsad speltid och för att kolla upp lite inför kvällens match ringde jag honom nyss och han varit inte allt för glad;

Spelade du inte igår?
- Jag fick spela en period bara.

Varför fick du inte fortsätta, du har ju gjort väldigt bra ifrån dig tidigare i turneringen.

- Gör jag inte 5 mål på en period får jag inte fortsätta, så känns det, sa en ganska bitter Simon.

Jag tänkte beställa matchen ikväll för att se den men då enbart om du kommer spela.
- Då kan du nog hoppa över det för jag vet faktiskt inte hur det blir. 

Då får jag se hur jag gör, men hoppas du får spela och att det går bra för er och tar er till final.

- Tack ska du ha Jonas.

Vill ni se semifinalen så kan ni antingen ta er till Karlstad eller beställa den här.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.