Blogg listad på Bloggtoppen.se

Alexander Johansson överlägsen

"Rögleprovet" med de nya spelarna som kommer utifrån är klart och Alexander Johansson vann smått överlägset och briljerade med att sätta "Swiss" och var dessutom en av få som visste vad supporterklubben Angel Island Army hette.
"- Det  var inte oväntat. Han pluggar mycket, sa Christoffer Persson"

Jag ringde upp Alexander för en kommentar.
- Jasså vann jag? Det var ju kul. Jag har ju alltid varit nära och sett många matcher med Rögle och är väldigt hockeyintresserad.

När jag sa vad Christoffer Persson sagt så var svarade han snabbt;
- Det ska han få äta upp sen.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.