Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tiderna i veckan!

Det har inte framgått riktigt vilka tider som gäller i veckan men nu är de släppta! Rögle kommer alltså att genomföra ett pass på is onsdag, torsdag och fredag. På helgen så blir det ingen träning utan man laddar för match. Kan ju tillkomma en värmning på morgonen.

Mitt mål är att jag endast ska missa en träning, den på onsdagsförmiddagen. Matcherna kommer ni kunna följa live här.

Rögle kommer använda tisdagen till att installera sig i Zuchwil vilket betyder att jag inte missar allt för mycket.

Onsdag 1 september
Träning 9:30-10:30
19:30 Langenthal - Rögle

Torsdag 2 september
10:00-11:00 Träning
13:00 Aktiviteter utanför isen.

Fredag 3 september
10:00-11:00 Träning
19:45 Nedsläpp: Fribourg - Rögle

Lördag 4 september
Ingen träning.
17:00 Langnau - Rögle

Söndag 5 september
Ingen träning
16:00 Geneve-Servette - Rögle
Efter matchen åker man direkt mot Ängelholm dit man beräknar anlända 13.00 på måndagen.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.