Blogg listad på Bloggtoppen.se

Thalberg till Syrianska/Armeniska HC!!!

Ja det kom inte som någon bomb för mig då ryktet florerat ett tag nu men Johan Thalberg som bland annat varit en av Sveriges mest lovande målvakter är klar för Syrianska/Armeniska HC. Jag visste inte att det fanns ett hockeylag som hette så.

Det finns säkert en bra social anledning att Johan väljer att gå ner i division 3 för det är faktiskt en målvakt som håller hög allsvensk nivå.

----

Nu ska jag snart iväg och möta publikikonen Mikael Gath på sin nya "arbetsplats" i mindre glamorösa Lejonet (Landskrona) , i division 3.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.