Blogg listad på Bloggtoppen.se

" Stämmer inte, det är inget jag hört"

En post som är ledig är rollen som Rögles sportchef och jag har fått in tips om att Michael Johansson skulle vara aktuell.
För att få svar på hur mycket det ryktet var riktigt eller bara "taget ur luften" så ringde jag nu på förmiddagen upp "Micke".

Stämmer ryktet att du är aktuell för posten som Rögles sportchef?
- Var har du hört det?

Jag har blivit tipsad om det.
- Nej, det stämmer inte, det är inget jag hört. Så jag vet inte om jag är det.

Om du hade blivit tillfrågad, hade du varit intresserad?
- Det vet jag inte. Jag trivs bra som agent och som jag har det nu.

Så tipset om att Micke Johansson skulle vara aktuell som ny sportchef kan vi riva och kasta i soptunnan direkt. Har ni något annat tips så bara kom med det så ska jag undersöka läget.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.