Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag blir inte ensam nere i Schweiz

Jag tog kontakt med Daniel Rooth för att verkligen visa min uppskattning om att jag tycker att det var roligt att se honom tillbaka som "Röglebevakare". Det har märkts att Daniel varit tillbaka och att han känner till Rögle utantill.

Han tackade för mitt beröm men meddelade att det blir ingen comeback för honom utan han bara hoppade in då det var kort om folk på redaktionen. Samtidigt berättar han att den förste oktober börjar han sitt nya arbete, som nyhetschef på sporten.

Jag frågade honom om Helsingborgs Dagblad skulle åka ner till Schweiz och det skulle de.
- En reporter (Marcus Ekdahl och en fotograf) åker ner. De bilar ner i början på veckan.

Dessutom vet jag att Olof Erikzon kommer vara på plats så jag blir inte ensam. Det känns faktiskt riktigt bra att man bevakar Rögle så nära från så många vinklar. Jag vet att Rögles fans bara suger in all information man kan få. Dessutom kommer det säkert skilja en hel del på allas upplägg.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.