Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gaths tröja hetast - mer än dubbelt så dyr som Sundins

Rögle auktionerade ut Kenny All Stars tröjorna och deadline var 18.00 ikväll. Av de tröjorna som var med var det en solklar vinnare, men det var varken Sundin, Lundqvist eller Alfredssons tröja som blev dyrast.
Det var nämligen Mikael Gaths tröja som gick för otroliga 7000 :- mot Mats Sundins som stannade på 3300:-.

Totalt drog auktionen in 39 000, nyfiken som jag är ringde jag upp Olof Erikzon och hörde vart pengarna skulle gå;
- Överskottet kommer att gå till att bidra till att få fram nya stjärnor från klubben, sa Rögles informations ansvarige Olof Erikzon till Grönvitasumo.se

Micke Gath kom in sent och det visade sig vara ett lyckodrag. Överraskad?
- Nej jag är inte överraskad. Det är en stor publikfavorit och anade att den kunde dra iväg när det blev klart att han skulle vara med.

Huvudpersonen Kenny Jönssons tröja var inte till salu, men jag vågar inte tänka på vad den skulle gått för.....

-----

Om ni vill se hela resultatet från auktionen så finns den här

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.