Blogg listad på Bloggtoppen.se

ÄNTLIGEN DAGS! - Så här ser första timmarna ut

Efter lång längtan och ett kämpande tillsammans med er är nu min resa till Schweiz äntligen här! Jag kommer att bevaka allt jag kan och även bjuda er på olika händelser under dagarna som går. Tidigare idag ringde jag Langenthals general manager Reto Kläy för att försäkra mig om en plats på pressläktaren där jag kan direktrapportera matchen till er. Lika bra att försäkra sig om det.

Så här ser min planering ut för de första timmarna imorgon.
4.00 Uppstigning
5.00 Taxi plockar upp mig och tar mig till tågstationen i Landskrona
5.22 Tåg till Kastrup
8.55 Flyget lyfter 11.00 Landning i Geneve
11.30 Bilen och jag bekantar oss med varandra.
Ca 11.30-14.30 bilfärd till Zuchwil (220 km) Incheckning på Martinshof
Sedan bär jag nästan omgående mig av till Langenthal via Rotthrist där jag ska hämta upp en viss iphoneladdare åt Mrmadhawk.
19:30 Matchstart Langenthal-Rögle BK


--------

Jag kommer under dagen att ge er rapporter då och då, hoppas verkligen redan på flygplatsen fixa ett mobilt bredband. Det kommer säkert bli kanon detta.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.