Blogg listad på Bloggtoppen.se

Besked angående "Team Skåne" - Hoppar Rögle av?

Vem om inte en huvudsponsor för Rögle kan ha betydelsefulla åsikter om vad som är rätt eller fel i klubbens deltagande i Team Skåne.


Jag ringde upp viceordforande tillika en av klubbens mest trogna och största sponsorer, Svante Paulsson. Jag ställde frågan rakt ut hur han ställde sig till klubbens beslut att delta i arrangemanget "Team Skåne".

- Jag sitter som vice ordförande och därför måste jag hänvisa till Olof Erikzon. Jag kan säga så mycket att inom kort kommer det ut ett ställningstagande som både jag och många andra ställer oss bakom så håll ögonen öppna för det kommer inom kort. I det ställningstagandet som vi går ut med står jag både som viceordförande och personligen bakom.

Det låter som att det kan komma ut något idag alltså?

- Håll ögonen öppna är det enda jag kan säga, sa Svante och skrattade lite.

Låter inte detta som att Rögle är på väg att lyssna på sina supportrar? Jag hoppas det....




Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.